Casa Corpului Didactic Olt!
Casa Corpului Didactic Olt
CCD Olt
Email
oltccd@gmail.com
Telefon/Fax
Tel: 0249.406 103 -
Fax: 0249.406 203
Program
Luni - Joi / 08.00-16.30
Vineri / 08.00-14.00
Sidebar
×
Home
Info center
Anunturi
Istoric CCD
Stiri si evenimente
Apariții în presă
Viziune/Misiune
Posturi vacante
Organizare
Director
Organigrama
Echipa CCD
Profesori metodisti
Formatori
Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
Ghidul si KIT-ul RFC
Formare continuă
Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
Cum beneficiez de formare continuă
Cursuri în derulare
Noutăți
Date de contact
Activitati stiintifice metodice si culturale
Echivalare CPT
Metodologie acreditare cursuri
Echivalare programe speciale
Bibliotecă/CDI
Centre de Documentare și informare
Biblioteci scolare
Parteneriate educationale
Legislatie specifica
Rapoarte
Revista
Informații publice
Solicitarea Informatiilor de interes public
Legislatie
Documente manageriale
Documente de evidenta contabila
Declaratii de avere si interese
Raport anual privind accesul la informare
Rapoarte si analize
Proiecte
Utile
Modele solicitari
Galerie foto
Contact
Home
Info center
Anunturi
Istoric CCD
Stiri si evenimente
Apariții în presă
Viziune/Misiune
Posturi vacante
Organizare
Director
Organigrama
Echipa CCD
Profesori metodisti
Formatori
Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
Ghidul si KIT-ul RFC
Formare continuă
Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
Cum beneficiez de formare continuă
Cursuri în derulare
Noutăți
Date de contact
Activitati stiintifice metodice si culturale
Echivalare CPT
Metodologie acreditare cursuri
Echivalare programe speciale
Bibliotecă/CDI
Centre de Documentare și informare
Biblioteci scolare
Parteneriate educationale
Legislatie specifica
Rapoarte
Revista
Informații publice
Solicitarea Informatiilor de interes public
Legislatie
Documente manageriale
Documente de evidenta contabila
Declaratii de avere si interese
Raport anual privind accesul la informare
Rapoarte si analize
Proiecte
Utile
Modele solicitari
Galerie foto
Contact
Căutare ...
Oferta de formare
OFERTA DE FORMARE A CASEI CORPULUI DIDACTIC OLT PENTRU ANUL ȘCOLAR 2022-2023
Va rugam sa selectati si sa bifati toate campurile obligatorii. Verificati daca ati ales la campul
"Programe",
programul la care doriti sa va inscrieti.
Programe
(*)
PROGRAME PRIORITARE ALE MINISTERULUI EDUCAŢIEI NAŢIONALE
I.1 Pregătirea pentru susținerea examenelor de definitivare în învățământ a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar
I.2 Pregătirea pentru susținerea examenului de titularizare în învățământ a cadrelor didactice din învățământul primar
I.3 Pregătirea cadrelor didactice pentru eficientizarea rezultatelor obținute la concursul național de ocupare a posturilor vacante
I.4 Dezvoltarea competențelor de evaluare a lucrărilor scrise din cadrul examenului național de definitivare în învățământul preuniversitar și a concursului național de ocupare a posturilor vacante
I.5 Dezvoltarea competențelor de evaluare a probelor practice/orale în profilul postului și a inspecțiilor speciale la clasă conform metodologiei – cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar
I.6 Formarea profesorilor metodişti pentru realizarea inspecţiei speciale și a inspecției şcolare
I.7 Formarea responsabililor comisiei pentru mentorat didactic și formare în cariera didactică
I.8 Abilitare curriculară/dezvoltarea profesională a cadrelor didactice debutante în învăţământul preuniversitar
I.9 Abilitarea curriculară a cadrelor didactice care predau la clasele pregătitoare, I și a II-a
I.10 Formarea cadrelor didactice în vederea evaluării la examenele naționale (evaluare națională și bacalaureat)
I.11 Dezvoltarea competențelor cadrelor didactice din învățământul primar pentru evaluarea lucrărilor din cadrul EN II – IV
I.12. Reducerea riscului de abandon școlar prin derularea programelor de tip „A doua șansă”, „Școală după școală” și „Alfabetizare funcțională” în unitățile de învățământ preuniversitar
I.13 Legislație și deontologie în învățământul preuniversitar I.14 Prevenirea şi combaterea corupţiei în instituţiile de învăţământ preuniversitar
I.15 Implementarea noului curriculum pentru educaţie timpurie - un start mai bun în viaţă
I.16. Banca de date a formării continue a personalului didactic din învățământul preuniversitar – formare utilizatori de aplicație CONCRET
PROGRAME DE FORMARE PROPUSE SPRE AVIZARE MINISTERULUI EDUCAŢIEI
PROGRAME DE FORMARE PRIVIND COMBATEREA ABSENTEISMULUI ȘI ABANDONULUI ȘCOLAR
II.1 Integrarea copiilor din medii dezavantajate in sistemul de educație
II.2 Abandonul și absenteismul în viața de elev
II.3 Strategii de abordare a diversității în sala de clasă și de combatere a părăsirii timpurii a școlii
II.4 Modalități de prevenire/reducere a absenteismului și abandonului școlar
II.5 Importanța educației interculturale în reducerea abandonului școlar
II.6 Tehnici motivaționale pentru integrarea elevilor proveniți din grupuri dezavantajate în vederea reducerii abandonului școlar
PROGRAME DE FORMARE CU PRIVIRE MANAGEMENTUL CONFLICTELOR ȘI BULLIYNGULUI
II.7 Strategii de prevenire a agresivității în școală
II.8 Managementul comunicării în soluționarea conflictelor și în prevenirea comportamentelor violente din școală și din clasa de elevi
II.9 Managementul conflictului organizațional
II.10 Strategii de prevenire a bullyingului
II.11 Managementul situațiilor de criză și prevenirea conflictelor în școala virtuală
II.12 Bullying-ul în școală. cauze, efecte, masuri de combatere
PROGRAME DE FORMARE PRIVIND CONSILIEREA COPIILOR ȘI PĂRINȚILOR
II.13 Educația parentală în clasa digitală
II.14 Parenting apreciativ
II.15 Managementul climatului afectiv-motivațional în clasa de elevi cheia stimulării motivației școlare
II.16 Noul curriculum pentru educație timpurie – exemple de bune practici
II.17 Predarea interactivă centrată pe elev
II.18 Metode și mijloace de învățământ
II.19 strategii didactice interactive si rolul lor in eficientizarea procesului de predare -invatare
II.20 Proiectarea didactică în educația timpurie II.21 La classe de fle en presentiel, a distance et en hybride
II.22 Strategii de abordare interdisciplinară a unor cunoştințe religioase aplicate online/face to face
II.23 Metode aplicate in demersul didactic modern
II.24 Educația stem prin învățarea experiențială
II. 25 Metode şi tehnici de instruire diferenţiată
II.26 Educația în afara mediului școlar
II.27 Învățarea vizibilă
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ ȘI EGALITATE DE ȘANSE
II.28 Educația interculturală în școală
II.29 Educaţie interculturalǎ şi incluziune socialǎ
II.30 Inegalitatea socială și egalitatea de șanse în educație
II.31 Educația incluzivă prin metode de educație nonformală
II.32 Spune „da” școlii: creativitate și inovație pentru o școală incluzivă
II.33 Educația interculturală prin proiecte școlare
II.34 Inter, multi și transdisciplinar în învățare
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA MANAGEMENTUL ORGANIZAȚIEI ȘCOLARE
II.35 Creşterea calităţii activităţii instituţionale prin procesul de incluziune şcolară
II.36 Managementul conflictelor
II.37 Implementarea noilor standarde de calitate
II.38 Lidershipul în marketingul educațional și managementul resurselor umane
II.39 Managementul clasei de elevi
II.40 Managementul carierei didactice
II.41 Formarea responsabilității sociale în învățământul de masă
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA STIMULAREA MOTIVAȚIEI ȘCOLARE
II.42 Arta comunicării, premisă a stării de bine și cheie a succesului școlar
II.43 Învățarea emoțională, socială și etică
II.44 Familia și factorii motivaționali implicați in reușita școlara a elevilor în procesul de integrare școlară
II.45 Importanţa utilizării metodelor didactice interactive în perspectiva asigurării succesului şcolar
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA TEHNICILE DE COMUNICARE EDUCAȚIONALĂ
II.46 Metode, tehnici și instrumente de eficientizare a comunicării în mediul școlar
II.47 Provocări și soluții didactice în comunicarea cu preșcolarii: față în față și online
PROGRAME FORMARE REFERITOARE LA MANAGEMENTUL PROIECTELOR
II. 48 Managementul proiectelor cu finanțare europeană
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA UTILIZAREA T.I.C. ȘI A NOILOR TEHNOLOGII
II.49 Instrumente online în activitatea școlii
II.50 Instrumente digitale in mediul online
II.51 Metode inovative de predare, învățare și evaluare în era digitală
II.52 Educația online - provocări și soluții pentru disciplina religie
II.53 Realizarea suporturilor vizuale pentru predare eficientă
II.54 Platforme inovative de invațare online
II.55 Utilizarea platformei Google Classroom
II.56 Utilizarea resurselor educaționale digitale în proiectarea și desfășurarea activităților de învățare
II.57 Predarea interdisciplinară cu ajutorul noilor tehnologii
PROGRAME DE FORMARE REFERITOARE LA PERSONALUL DIDACTIC DIN BIBLIOTECI ȘI C.D.I.-URI
II.58 Utilizarea resurselor din centrele de documentare şi informare
II.59 Iniţiere în domeniul biblioteconomiei
PROGRAME DE FORMARE PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR
II.60 Organizarea și clasarea documentelor în sistemul de învățământ
II.61 Funcţionarea, activitatea şi atribuţiile compartimentului secretariat în învăţământul preuniversitar
II.62 Utilizarea și mentenanța computerului în școală
II.63 Documente școlare, acte de studii - metodologie
II.64 Înregistrările în revisal în contextul noilor reglementări
II.65 Organizarea contabilităţii în instituțiile de învățământ
II.66 Managementul achizițiilor publice
PROGRAME ACREDITATE DE CĂTRE DIRECŢIA GENERALĂ MANAGEMENT PREUNIVERSITAR, DIRECŢIA FORMARE CONTINUĂ DIN MINISTERUL EDUCAȚIEI
III.1 Acces la educație pentru un viitor sigur
III.2 Educația de calitate pentru copiii care provin din medii dezavantajate
III.3 Învățământul profesional dual – managementul competențelor transversale
III.4 CRED - Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. formare nivel ii – învățământ primar
III.5 CRED - Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. formare nivel ii – învățământ gimnazial
III.6 Managementul implementării eficiente a curriculumului național. Manager – CRED. Formare nivel II
III.7 Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel II
III.8 Ora de net - folosirea utilă, creativă, sigură a internetului
Invalid Input
Nume solicitant
(*)
Invalid Input
Prenume solicitant
(*)
Invalid Input
CNP solicitant
(*)
Invalid Input
Functia profesor director profesor invatamant primar etc
(*)
Invalid Input
Specialitatea conform diplomei
(*)
Invalid Input
Incadrat ca
(*)
Titular
Suplinitor calificat
Detasat
Invalid Input
Unitatea scolara
(*)
Invalid Input
Localitatea
(*)
Invalid Input
Judetul
(*)
Alba
Arad
Arges
Bacau
Bihor
Bistrita Nasaud
Botosani
Braila
Brasov
Bucuresti
Buzau
Calarasi
Caras Severin
Cluj
Constanta
Covasna
Dambovita
Dolj
Galati
Giurgiu
Gorj
Harghita
Hunedoara
Ialomita
Iasi
Ilfov
Maramures
Mehedinti
Mures
Neamt
Olt
Prahova
Salaj
Satu Mare
Sibiu
Suceava
Teleorman
Timis
Tulcea
Valcea
Vaslui
Vrancea
Invalid Input
Telefon solicitant
(*)
Invalid Input
Adresa de e-mail solicitant
(*)
Invalid Input
Institutia de invatamant absolvita
(*)
Invalid Input
Promotia
(*)
Invalid Input
Grad didactic
(*)
Debutant
Definitivat
Gradul II
Gradul I
Invalid Input
Anul obtinerii
(*)
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
1966
1965
1964
1963
1962
1961
1960
1959
1958
1957
1956
1955
1954
1953
1952
1951
1950
1949
1948
1947
1946
1945
1944
1943
1942
1941
1940
1939
1938
1937
1936
1935
1934
1933
1932
1931
1930
1929
1928
1927
1926
1925
1924
1923
1922
1921
1920
1919
1918
1917
1916
1915
1914
1913
1912
1911
1910
1909
1908
1907
1906
1905
1904
1903
1902
1901
1900
Invalid Input
Vechime in invatamant exprimata in ani
(*)
Invalid Input
În temeiul legii nr.677/2001 și a Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European (GDPR), completarea formularului reprezintă consimţământul de preluare și prelucrare a datelor, titularul fiind de acord cu preluarea și prelucrarea datelor de către Casa Corpului Didactic Olt
(*)
DA
NU
Invalid Input
Filtru antispam
Invalid Input
Trimite
Trimite formularul