Lista_programelor_discipline_cultura_generala_TITULARIZARE_2021 clic aici
Lista_programelor_discipline_cultura_generala_TITULARIZARE_2021 clic aici
REZULTATUL PROBEI DE EVALUARE A DOSARELOR
din cadrul concursului de selecție a experților formatori, în afara organigramei instituției, în proiectul ”REGIO UP”, contract POCU/665/6/23/133862 cod SMIS 133862, contract de finanțare nr. 30524/17.12.2020, Apel de selecție nr. 5/REGIO UP/22.02.2021 clic aici
REZULTATUL FINAL AL PROBEI DE EVALUARE A ELIGIBILITĂȚII ADMINISTRATIVE A DOSARELOR
din cadrul concursului de selecție a experților formatori, în afara organigramei instituției, în proiectul ”REGIO UP”, contract POCU/665/6/23/133862 cod SMIS 133862, contract de finanțare nr. 30524/17.12.2020, Apel de selecție nr. 5/REGIO UP/22.02.2021
REZULTATE FINAL ELIGIBILITATE: clic aici
REZULTATUL PROBEI DE EVALUARE A ELIGIBILITĂȚII ADMINISTRATIVE A DOSARELOR
din cadrul concursului de selecție a experților formatori, în afara organigramei instituției, în proiectul ”REGIO UP”, contract POCU/665/6/23/133862 cod SMIS 133862, contract de finanțare nr. 30524/17.12.2020, Apel de selecție nr. 5/REGIO UP/22.02.2021
REZULTATE: clic aici!
Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la noua serie de evenimente online marca ”Proiectul CRED”: „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online”
Seria debutează miercuri, 10 martie, ora 18.30.
La eveniment participă experți în educație, cadre didactice din mediul universitar, iar transmisiunea live, https://www.google.com/ pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, permite și interacțiunea cu publicul.
Contextul epidemiologic din ultimul an a impus o serie de schimbări majore și, implicit, a presupus numeroase adaptări la situația întâmpinată.
Astfel, în cazul sistemului educațional, resursele online de predare-învățare-evaluare au devenit cele mai accesibile soluții, în majoritatea cazurilor.
Un mod de lucru nou, implementat atât de rapid, necesită însă, ulterior, studii și analize amănunțite.
De aceea, un colectiv, format din cadre didactice universitare și cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educație prin utilizarea resurselor și instrumentelor digitale, a inițiat o amplă cercetare evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioada de suspendare a activității față-în-față, în perioada martie 2020 – februarie 2021.
Seria evenimentelor online „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” urmărește analizarea publică a datelor colectate și interpretate și, totodată, transmiterea unor recomandări relevante și utile, emise de profesioniști din domeniu, plecând de la rezultatele obținute.
Având în vedere importanța și relevanța unei astfel de cercetări pentru activitatea noastră, a tuturor - atât în cadrul Proiectului CRED, cât și în alte demersuri și activități legate de sfera educațională - vă adresăm invitația de a participa la evenimentul de miercuri, 10 martie, ora 18:30, transmis în direct pe pagina https://www.google.com/ Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces).
La cercetare au participat peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar, rezultatele acesteia indicând avantajele implementării unui învățământ exclusiv online, dar și problemele întâmpinate, scopul studiului urmărind totodată identificarea și implementarea soluțiilor de optimizare.
În realizarea studiului au fost implicați și experți în educație din cadrul proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.
Colectivul de cercetare este format din cadre didactice universitare și cercetători de la Universitatea din București, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest, Universitatea Babeș-Bolyai, Proiectul ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, Proiectul privind Învățământul Secundar (Romania Secondary Education Project – ROSE), Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație - CNPEE.
„Un segment important al cadrelor didactice devine mai eficient. E un proces de durată, abia început, accelerat de pandemie, și este evidentă contribuția unor proiecte mari cum este proiectul CRED, precum și aportul «extern» din acest ultim an – companii, ONG-uri, părinți. Începem să înțelegem mai bine ce se întâmplă și ce nu se întâmplă în educație, înțelegem că ne putem implica și începem să avem cu toții așteptări mai mari și mai adecvate educației secolului nostru” - conf.univ.dr. Merima Carmen Petrovici, manager al proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED.
Participarea în număr cât mai mare a reprezentanților tuturor actorilor din sistemul educațional crește în mod exponențial posibilitatea de a găsi soluții cât mai solide, cât mai complexe și cât mai relevante la problemele identificate în cadrul cercetării.
https://www.google.com/url?q=https://www.facebook.com/events/295535181918589&source=gmail&ust=1615535384538000&usg=AFQjCNFm4KklfNBvXD4LDWz2yuRihfNvig">Nevedem, așadar, miercuri,10 martie, ora 18:30, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”.
Până atunci, numai gânduri și toate urările noastre de succes și spor în tot ceea ce întreprindeți.
Colegii din echipa CRED
Ediția a XII-a a Simpozionului național "Eugen Ionescu - prima sută de ani", va avea loc marți, 30.03.2021, ora 18:00, în format online.
Regulamentul simpozionului clic aici!
Vă invităm să participați la Festivalul “CDIdei în cărți” – ediția a VI-a, 2021, coordonat la nivel național de CCD Sibiu, iar la nivel județean de CCD Olt.
În anul 2021 festivalul se desfășoară pe patru categorii de vârstă astfel:
Pentru fiecare categorie de vârstă sunt definite următoarele secțiuni: secțiunea lucrări în limba română, lucrări în limbi moderne (limba franceză, limba engleză, limba germană) și o secțiune pentru elevii cu cerințe educaționale speciale.
Liceul Tehnologic ”Brătianu” Drăgășani, județul Vâlcea, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Casa Corpului Didactic Olt și Inspectoratul Școlar Județean Vâlcea, implementează proiectul ”REGIO UP”, contract POCU/665/6/23/133862 cod SMIS 133862, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6 ”Educație și competențe” Prioritatea de investiții 10(i), Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, non formale și informale pentru reintegrarea în educație și formare”, Cod apel: POCU/665/6/23/23, Operațiune compozită OS 6.2, 6.4.
In cadrul proiectului REGIO UP, se organizează concurs pentru ocuparea unor posturi de FORMATORI.
Notă: Cazierul judiciar se poate aduce în original sau se poate da declarație pe proprie răspundere, urmând să se prezinte cazierul judiciar la angajare.
Pentru mai multe detalii, consultați documentele de mai jos.
Pentru detalii privind candidatura consultati: APEL FORMATORI REGIO UP
Anexa_1_Cerere_de_inscriere_selectie.doc
Anexa_2_Declaratie_disponibilitate.docx
REZULTATUL FINAL în cadrul concursului de selecție a experților formare în regiunea SUD – VEST OLTENIA, în afara organigramei instituției, în proiectul „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”, cod SMIS 2014+:118327
Rezultat final click AICI
REZULTATUL PROBEI DE EVALUARE A DOSARELOR în cadrul concursului de selecție a experților formare în regiunea Sud – Vest Oltenia, în afara organigramei instituției, în proiectul „CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”, cod SMIS 2014+:118327
Rezultate click AICI