Casa Corpului Didactic Olt!
Casa Corpului Didactic Olt
CCD Olt
Email
oltccd@gmail.com
Telefon/Fax
Tel: 0249.406 103 -
Fax: 0249.406 203
Program
Luni - Joi / 08.00-16.30
Vineri / 08.00-14.00
Sidebar
×
Home
Info center
Anunturi
Istoric CCD
Stiri si evenimente
Apariții în presă
Viziune/Misiune
Posturi vacante
Organizare
Director
Organigrama
Echipa CCD
Profesori metodisti
Formatori
Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
Ghidul si KIT-ul RFC
Formare continuă
Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
Cum beneficiez de formare continuă
Cursuri în derulare
Noutăți
Date de contact
Activitati stiintifice metodice si culturale
Echivalare CPT
Metodologie acreditare cursuri
Echivalare programe speciale
Bibliotecă/CDI
Centre de Documentare și informare
Biblioteci scolare
Parteneriate educationale
Legislatie specifica
Rapoarte
Revista
Informații publice
Solicitarea Informatiilor de interes public
Legislatie
Hotărâri CA
Documente manageriale
Documente de evidenta contabila
Declaratii de avere si interese
Raport anual privind accesul la informare
Rapoarte si analize
Proiecte
Utile
Modele solicitari
Galerie foto
Contact
Home
Info center
Anunturi
Istoric CCD
Stiri si evenimente
Apariții în presă
Viziune/Misiune
Posturi vacante
Organizare
Director
Organigrama
Echipa CCD
Profesori metodisti
Formatori
Comisia de mentorat didactic și formare în cariera didactică
Ghidul si KIT-ul RFC
Formare continuă
Formarea personalului din învățământul preuniversitar CCD Olt
Cum beneficiez de formare continuă
Cursuri în derulare
Noutăți
Date de contact
Activitati stiintifice metodice si culturale
Echivalare CPT
Metodologie acreditare cursuri
Echivalare programe speciale
Bibliotecă/CDI
Centre de Documentare și informare
Biblioteci scolare
Parteneriate educationale
Legislatie specifica
Rapoarte
Revista
Informații publice
Solicitarea Informatiilor de interes public
Legislatie
Hotărâri CA
Documente manageriale
Documente de evidenta contabila
Declaratii de avere si interese
Raport anual privind accesul la informare
Rapoarte si analize
Proiecte
Utile
Modele solicitari
Galerie foto
Contact
Căutare ...
Oferta de formare
OFERTA DE FORMARE A CASEI CORPULUI DIDACTIC OLT PENTRU ANUL ȘCOLAR 2023-2024
Va rugam sa selectati si sa bifati toate campurile obligatorii. Verificati daca ati ales la campul
"Programe",
programul la care doriti sa va inscrieti.
Programe
(*)
I. PROGRAME DE DEZVOLTARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ ACREDITATE
I.1 Abilitare curriculară pentru educație timpurie
I.2 CRED - Curriculum relevant,educaţie deschisă pentru toţi.Formare nivel II- învăţământ gimnazial
I.3 CRED - Curriculum relevant,educaţie deschisă pentru toţi.Formare nivel II- învăţământ primar
I.4 Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER - CRED.Formare nivel 2
I.5 Resurse educaționale digitale.Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2
II. PROGRAME PENTRU DEZVOLTARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ COMPLEMENTARE
II.1 Drumul spre siguranţă. Program de educaţie rutieră pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar
III. PROGRAME DE FORMARE CONTINUĂ AVIZATE DE MINISTERUL EDUCAȚIEI
III.1 PROIECTARE CURRICULARĂ
III.1.1 ROLUL ȘI RESPONSABILITĂȚILE COMISIEI PENTRU CURRICULUM
III.2 STRATEGII DIDACTICE DE PREDARE – ÎNVĂȚARE – EVALUARE
III.2.1 METODE ȘI MIJLOACE DE ÎNVĂȚĂMÂNT - ÎNTRE CLASIC ȘI MODERN
III.2.2 PROVOCĂRILE PREDĂRII INTEGRATE
III.2.3 PREDAREA INTERACTIVĂ CENTRATĂ PE ELEV
III.2.4 PROIECTAREA DIDACTICĂ ÎN EDUCAȚIA TIMPURIE
III.2.5 CLASA INVERSATĂ
III.2.6 INTERDISCIPLINARITATEA ȘI RELIGIA
III.2.7 METODE INOVATIVE APLICATE IN DEMERSUL DIDACTIC MODERN
III.2.8 INVAȚAREA – ÎNTRE SPECIALIZARE ȘI INTERDISCIPLINARITATE
III.2.9 EDUCAȚIA VIITORULUI: ABORDĂRI STEM, STEAM, STREAM ÎN ÎNVĂȚARE
III.2.10 METODE ŞI TEHNICI DE INSTRUIRE DIFERENŢIATĂ
III.2.11 ÎNVĂȚAREA VIZIBILĂ
III.2.12 SEL – ÎNVĂȚAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ
III.2.13 PROVOCĂRI ȘI SOLUȚII DIDACTICE ÎN COMUNICAREA CU PREȘCOLARII FAȚĂ ÎN FAȚĂ ȘI ONLINE
III.2.14 PROFESORUL FACILITATOR – GHID ÎN ÎNVĂȚAREA AUTENTICĂ
III.2.15 STRATEGII DIDACTICE INOVATIVE DE PREDARE-ÎNVĂȚARE-EVALUARE
III.2.16 STEAM- PROVOCĂRI ALE DEZVOLTĂRII COMPETENȚELOR ELEVILOR
III.2.17 ÎNVĂȚAREA PRIN JOC ȘI TEHNOLOGIE – STRATEGII INTEGRATE PENTRU EDUCAȚIA TIMPURIE
III.2.18 ÎNȚELEG CE CITESC – LITERAȚIE ȘI GÂNDIRE CRITICĂ
III.2.19 STRATEGII DIDACTICE INOVATIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL EDUCATIV
III.2.20 REALIZAREA RED-URILOR UTILIZATE ÎN PROCESUL DE PREDARE-ÎNVĂȚARE-EVALUARE
III.3 ABILITARE CURRICULARĂ
III.3.1 ABILITARE CURRICULARĂ/DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE DEBUTANTE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
III.3.2 ABILITAREA CURRICULARĂ A CADRELOR DIDACTICE CARE PREDAU LA CLASELE PREGĂTITOARE, I ȘI A II-A
III.3.3 IMPLEMENTAREA NOULUI CURRICULUM PENTRU EDUCAŢIE TIMPURIE - UN START MAI BUN ÎN VIAŢĂ
III.4 MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI
III.4.1 MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI
III.4.2 ROLUL COMUNICĂRII ȘCOLARE IN FORMAREA ELEVULUI
III.5 CONSILIERE ȘI ORIENTARE ȘCOLARĂ ÎN DOMENIUL CARIEREI ELEVILOR
III.5.1 ALEGE INFORMAT! Dezvoltarea competențelor de consiliere și orientare școlară
III.6 COMPETENȚE TIC/DIGITALE/ NANOTEHNOLOGII/ AUTONOMIE PEDAGOGICĂ PRIN DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR DIGITALE
III.6.1 UTILIZAREA PLATFORMEI G-SUITE ÎN SCOPURI EDUCAȚIONALE
III.6.2 EVALUAREA DIGITALIZATĂ A LUCRĂRILOR LA EXAMENELE NAȚIONALE
III.6.3 INSTRUMENTE ONLINE UZUALE ÎN ACTIVITATEA ȘCOLII
III.6.4 PRIMII PAȘI ÎN ROBOTICĂ - PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIU ȘI LICEU
III.6.5 TABLA INTERACTIVĂ SMART BOARD
III.6.6 IMPORTANȚA INSTRUMENTELOR DIGITALE ÎN EDUCAȚIE
III.6.7 INTEGRAREA INETLIGENȚEI ARTIFICIALE ÎN PREDARE
III.6.8 PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ȘI ROLUL LOR ÎN PROCESUL DE PREDARE-ÎNVĂȚARE-EVALUARE LA MATEMATICĂ
III.6.9 UTILIZAREA PLATFORMELOR EDUCAȚIONALE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
III.6.10 UTILIZAREA RESURSELOR EDUCAȚIONALE DIGITALE ÎN PROIECTAREA ȘI DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DE ÎNVĂȚARE
III.7 EDUCAȚIA COPIILOR/ ELEVILOR CU CES
III.7.1 SERVICII EDUCAȚIONALE DE SPRIJIN PENTRU ELEVII CU CES INTEGRAȚI ÎN ȘCOALA DE MASĂ
III.7.2 PARTENERIAT EDUCAȚIONAL: ȘCOALĂ – FAMILIE – SPECIALIȘTI PENTRU SPRIJINIREA ELEVILOR CU CES
III.7.3 SPRIJIN, ADAPTARE, REUȘITĂ: EDUCAȚIA ELEVILOR CU CES ÎN PRACTICĂ
III.7.4 EDUCAȚIE REMEDIALĂ PENTRU PREȘCOLARII CU DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE
III.8 EGALITATE DE ȘANSE ȘI GEN
III.8.1 REDUCEREA RISCULUI DE ABANDON ȘCOLAR PRIN DERULAREA PROGRAMELOR DE TIP „A DOUA ȘANSĂ", „ȘCOALĂ DUPĂ ȘCOALĂ" ȘI „ALFABETIZARE FUNCȚIONALĂ" ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR
III.8.2 IMPLICAȚIILE EDUCAȚIEI INTERCULTURALE ÎN PROBLEMATICA ABANDONULUI ȘCOLAR
III.8.3 ARHITECTURA ȘCOLII INCLUZIVE ȘI A ȘANSELOR EGALE
III.8.4 INEGALITATEA SOCIALĂ ȘI EGALITATEA DE ȘANSE ÎN EDUCAȚIE
III.8.5 EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII ÎN ȘCOALĂ PRIN PROIECTE ȘCOLARE
III.8.6 STRATEGII DIDACTICE PENTRU INCLUZIUNE ȘI PREVENIREA DISCRIMINĂRII ÎN MEDIUL ȘCOLAR
III.9 MANAGEMENT ȘI CONSILIERE PENTRU CARIERA DIDACTICĂ
III.9.1 PREGĂTIREA PENTRU SUSȚINEREA EXAMENELOR DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT A CADRELOR DIDACTICE DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
III.9.2 PREGĂTIREA PENTRU SUSȚINEREA EXAMENULUI DE TITULARIZARE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT A CADRELOR DIDACTICE DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
III.9.3 PREGĂTIREA CADRELOR DIDACTICE PENTRU EFICIENTIZAREA REZULTATELOR OBȚINUTE LA CONCURSUL NAȚIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR VACANTE
III.9.4 PREGĂTIREA CADRELOR DIDACTICE CARE NU AU ABSOLVIT PROGRAMUL DE PREGĂTIRE PSIHOPEDAGOGICĂ
III.9.5 DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR DE EVALUARE A LUCRĂRILOR SCRISE DIN CADRUL EXAMENULUI NAȚIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ȘI A CONCURSULUI NAȚIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR VACANTE
III.9.6 DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR DE EVALUARE A PROBELOR PRACTICE/ORALE ÎN PROFILUL POSTULUI ȘI A INSPECȚIILOR SPECIALE LA CLASĂ CONFORM METODOLOGIEI – CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
III.9.7 FORMAREA CADRELOR DIDACTICE ÎN VEDEREA EVALUĂRII LA EXAMENELE NAȚIONALE (Evaluare Națională și Bacalaureat)
III.9.8 DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR CADRELOR DIDACTICE DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR PENTRU EVALUAREA LUCRĂRILOR DIN CADRUL EN II – IV
III.10 MENTORAT DIDACTIC
III.10.1 MENTORAT DIDACTIC PENTRU SUCCES ÎN CARIERĂ
III.11 MANAGEMENT EDUCAȚIONAL/ GUVERNANȚĂ
III.11.1 LEGISLAȚIE ȘI DEONTOLOGIE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
III.11.2 PREVENIREA ŞI COMBATEREA CORUPŢIEI ÎN INSTITUŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR
III.11.3 FORMAREA PROFESORILOR METODIŞTI PENTRU REALIZAREA INSPECŢIEI SPECIALE ȘI A INSPECȚIEI ŞCOLARE
III.11.4 FORMAREA RESPONSABILILOR COMISIEI DE FORMARE ȘI DEZVOLTARE ÎN CARIERA DIDACTICĂ
III.11.5 DIGITALIZAREA ACTELOR DE STUDII, REORGANIZAREA REȚELEI ȘCOLARE ȘI EMITEREA DOCUMENTELOR ȘCOLARE
III.11.6 COMUNICARE EFICIENTĂ
III.11.7 MANAGEMENTUL CONFLICTULUI ORGANIZAȚIONAL
III.11.8 MANAGEMENTUL COMUNICARII EFICIENTE ÎN ORGANIZAȚIA ȘCOLARĂ
III.11.9 MODALITAȚI DE IMPLEMENTARE A LEGISLAȚIEI IN ETAPELE MOBILITAȚII PERSONALULUI DIDACTIC
III.12 MANAGEMENT ȘI LEADERSHIP ÎN EDUCAȚIE
III.12.1 LEADERSHIP ȘI MANAGEMENT PENTRU O ȘCOALĂ MAI BUNĂ
III.12.2 MANAGEMENTUL COMUNICĂRII EFICIENTE ÎN ORGANIZAȚIA ȘCOLARĂ
III.12.3 DEZVOLTAREA LEADERSHIPULUI ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL ROMÂNESC
III.13 MARKETING EDUCAȚIONAL
III.13.1 IMAGINEA ȘCOLII ÎN COMUNITATE PRIN CONTRIBUȚIA PROFESORILOR LA MARKETINGUL EDUCAȚIONAL
III.13.2 MARKETING EDUCAȚIONAL. O SCHIMBARE DE PARADIGMĂ PRIVIND COMUNICAREA, RELAȚIILE PUBLICE ȘI CREAREA DE IMAGINE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL CONTEMPORAN
III.14 MANAGEMENTUL CALITĂȚII EDUCAȚIEI
III.14.1 IMPLEMENTAREA NOILOR STANDARDE DE CALITATE
III.14.2 MANAGEMENTUL CALITĂŢII EDUCAȚIEI ÎN CONTEXTUL ACTUAL
III.15 EDUCAȚIE NONFORMALĂ, EXTRAȘCOLARĂ ȘI INFORMALĂ
III.15.1 CREȘTEREA CALITĂȚII EDUCAȚIEI. PROIECTELE ETWINNING ȘI IMPLICAREA COPIILOR ÎN PROPRIA ÎNVĂȚARE
III.15.2 EDUCAȚIA ÎN AFARA MEDIULUI ȘCOLAR
III.15.3 REDUCEREA ABANDONULUI ȘCOLAR ȘI A ABSENTEISMULUI PRIN INTERMEDIUL ACTIVITĂȚILOR OUTDOOR
III.15.4 EDUCAȚIA OUTDOOR ÎN GRĂDINIȚĂ
III.15.5 COACHING PENTRU EDUCAȚIA FORMALĂ PRIN METODE DE EDUCAȚIE NONFORMALĂ
III.15.6 EDUCAȚIA INCLUZIVĂ PRIN METODE DE EDUCAȚIE NONFORMALĂ
III.15.7 ROLUL ACTIVITĂȚILOR EXTRAȘCOLARE ÎN FORMAREA UNUI STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS
III.16 REZILIENȚĂ ȘCOLARĂ
III.16.1 REZILIENȚA ȘCOLARĂ
III.16.2 PERSPECTIVE PSIHOPEDAGOGICE ASUPRA REZILIENȚEI ȘCOLARE ÎN RÂNDUL ELEVILOR CU CES/ TULBURĂRI DE ÎNVĂȚARE
III.17 VIOLENȚĂ ȘCOLARĂ/ BULLYING/ REDUCEREA CONSUMULUI DE DROGURI/ COMBATEREA RADICALISMULUI
III.17.1 STRATEGII DE PREVENIRE A BULLYINGULUI
III.17.2 MANAGEMENTUL SITUAȚIILOR DE CRIZĂ ȘI PREVENIREA CONFLICTELOR ÎN ȘCOALA VIRTUALĂ
III.17.3 PREVENIREA BULLYINGULUI ȘI CYBER BULLYINGULUI ÎN MEDIUL ȘCOLAR
III.17.4 BULLYING-UL ÎN ȘCOALĂ. CAUZE, EFECTE, MASURI DE COMBATERE
III.18 DEZVOLTARE DURABILĂ ȘI PROVOCĂRILE GLOBALIZĂRII
III.18.1 DEZVOLTARE DURABILĂ ȘI DISCIPLINELE STEAM
III.19 EDUCAȚIE PENTRU MEDIU
III.19.1 MODALITĂȚI DE REALIZARE A EDUCAȚIEI PENTRU MEDIU
III.20 EDUCAȚIE PENTRU SĂNĂTATE/ EDUCAȚIE PENTRU ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR
III.20.1 SALVEAZĂ O VIAȚĂ - NOȚIUNI INTRODUCTIVE DE ACORDARE A PRIMULUI AJUTOR
III.21 EDUCAȚIE INTERCULTURALĂ, MULTICULTURALĂ ȘI PLURILINGVISM
III.21.1 EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ, DIMENSIUNE A EDUCAȚIEI CONTEMPORANE. CRITERII CURRICULARE
III.21.2 EDUCAŢIE INTERCULTURALǍ ŞI INCLUZIUNE SOCIALǍ
III.22 EDUCAȚIE PENTRU CETĂȚENIE DEMOCRATICĂ
III.22.1 EDUCAȚIE PENTRU DEMOCRAȚIE
III.23 EDUCAȚIE PENTRU DREPTURILE COPILULUI
III.23.1 DIVERSITATE ŞI RESPECT:PREVENIREA DISCRIMINĂRII ÎN MEDIUL ŞCOLAR
III.24 EDUCAȚIE PENTRU DREPTURILE OMULUI
III.24.1 ROLUL RESPONSABILITĂȚII SOCIALE ÎN ȘCOALĂ
III.25 EDUCAȚIA PĂRINȚILOR
III.25.1 STRATEGII PARENTALE PENTRU SUSȚINEREA REZILIENȚEI ELEVILOR ÎN MEDIUL ȘCOLAR
III.25.2 COMUNICAREA – FACTOR IMPORTANT ÎN RELAȚIA CU PĂRINȚII
III.26 CURSURI DEDICATE PERSONALULUI DIDACTIC DIN BIBLIOTECI ȘI C.D.I.-URI
III.26.1 UTILIZAREA RESURSELOR DIN CENTRELE DE DOCUMENTARE ŞI INFORMARE
III.26.2 INIŢIERE ÎN DOMENIUL BIBLIOTECONOMIEI
III.27 CURSURI DEDICATE PERSONALULUI DIDACTIC AUXILIAR
III.27.1 ORGANIZAREA ȘI CLASAREA DOCUMENTELOR ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT
III.27.2 FUNCŢIONAREA, ACTIVITATEA ŞI ATRIBUŢIILE COMPARTIMENTULUI SECRETARIAT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
III.27.3 ÎNREGISTRĂRILE ÎN REVISAL ÎN CONTEXTUL NOILOR REGLEMENTĂRI
III.27.4 ORGANIZAREA CONTABILITĂŢII ÎN INSTITUȚIILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT
III.27.5 MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
III.27.6 UTILIZAREA ȘI MENTENANȚA COMPUTERULUI ÎN ȘCOALĂ
Invalid Input
Nume solicitant
(*)
Invalid Input
Prenume solicitant
(*)
Invalid Input
CNP solicitant
(*)
Invalid Input
Functia profesor director profesor invatamant primar etc
(*)
Invalid Input
Specialitatea conform diplomei
(*)
Invalid Input
Incadrat ca
(*)
Titular
Suplinitor calificat
Detasat
Invalid Input
Unitatea scolara
(*)
Invalid Input
Localitatea
(*)
Invalid Input
Judetul
(*)
Alba
Arad
Arges
Bacau
Bihor
Bistrita Nasaud
Botosani
Braila
Brasov
Bucuresti
Buzau
Calarasi
Caras Severin
Cluj
Constanta
Covasna
Dambovita
Dolj
Galati
Giurgiu
Gorj
Harghita
Hunedoara
Ialomita
Iasi
Ilfov
Maramures
Mehedinti
Mures
Neamt
Olt
Prahova
Salaj
Satu Mare
Sibiu
Suceava
Teleorman
Timis
Tulcea
Valcea
Vaslui
Vrancea
Invalid Input
Telefon solicitant
(*)
Invalid Input
Adresa de e-mail solicitant
(*)
Invalid Input
Institutia de invatamant absolvita
(*)
Invalid Input
Promotia
(*)
Invalid Input
Grad didactic
(*)
Debutant
Definitivat
Gradul II
Gradul I
Invalid Input
Anul obtinerii
(*)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
1966
1965
1964
1963
1962
1961
1960
1959
1958
1957
1956
1955
1954
1953
1952
1951
1950
1949
1948
1947
1946
1945
1944
1943
1942
1941
1940
1939
1938
1937
1936
1935
1934
1933
1932
1931
1930
1929
1928
1927
1926
1925
1924
1923
1922
1921
1920
1919
1918
1917
1916
1915
1914
1913
1912
1911
1910
1909
1908
1907
1906
1905
1904
1903
1902
1901
1900
Invalid Input
Vechime in invatamant exprimata in ani
(*)
Invalid Input
În temeiul legii nr.677/2001 și a Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European (GDPR), completarea formularului reprezintă consimţământul de preluare și prelucrare a datelor, titularul fiind de acord cu preluarea și prelucrarea datelor de către Casa Corpului Didactic Olt
(*)
DA
NU
Invalid Input
Trimite
Trimite formularul