I.11 Denumirea programului: PREGĂTIREA PENTRU SUSȚINEREA EXAMENELOR DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNT A CADRELOR DIDACTICE DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

Public – ţintă: învățători/institutori/profesori care doresc obținerea definitivării în învățământ
Justificare:
Evoluția rezultatelor de la examenul pentru obținerea definitivării în învățământ demonstrează necesitatea derulării unor programe de pregătire suplimentară a candidaților. Pregătirea inițială este insuficientă sau prea puțin axată pe problemele practic - aplicative, pe valorificarea şi corelarea achiziţiilor din domeniul limbii şi literaturii române, al pedagogiei cu cele din didactica specialităţilor, competenţele şi conţinuturile din programă fiind proiectate într-o viziune curriculară dinamică, sistemică, integratoare, care ar facilita obținerea cu succes a definitivatului.
Cursul de formare este conceput pentru a crește gradul de cunoaştere a conţinuturilor ştiinţifice fundamentale din domeniile necesare pentru obținerea definitivării în învățământ, a tendinţelor în evoluţia disciplinelor, precum şi a capacităţii de aplicare a acestora în proiectarea, derularea şi evaluarea activităţilor didactice, în acord cu paradigmele actuale ale studierii acestor discipline.

Inscriere

Durata: 24 ore
Formatori implicați:
­Profesor Mirela Maria PARASCHIV– studii universitare (specializarea Învățători/Administrație publică), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N;
­Profesor Reli Violeta DINCĂ – studii universitare (specializarea Învățători/ Limba și literatura română – Limba și literatura engleză), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N;
­Profesor pentru învățământ primar Mariana VLADU – studii universitare (specializarea Învățători/ Pedagogia învățământului primar și preșcolar), certificat „Formator” recunoscut M.E.N;
­Profesor pentru învățământ primar Simona GUȘATU– studii universitare (specializarea Învățători/Matematică), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N;
­Profesor pentru învățământ primar Emilia DIACONESCU – studii universitare (specializarea Învățători/Limba și literatura română – Limba și literatura engleză), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.;
­Profesor Delia Ileana BASCH NAIDIN – studii universitare (specializarea Matematică/Informatică), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.);
­Profesor Mihaela TORBĂ - studii universitare (specializarea Limba și literatura română - Limba și literatura engleză), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.;
­Profesor Victor Hariton IACOBESCU – studii universitare (specializarea Limba și literatura română – Limba și literatura franceză), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.);
­Profesor Marius BĂLAȘA – studii universitare (specializarea Educație fizică și sport, competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.);
­Profesor Carolina Maria GURALIUC – studii universitare (specializarea Chimie – Fizică), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.;
­Profesor Cristina MIHUȚ – studii universitare (specializarea Limba și literatura română – Limba și literatura franceză), competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.);
­Profesor Ecaterina Ionela PREDESCU – studii universitare (specializarea Limba și literatura română – Limba și literatura franceză,) competențe specifice programului de formare, certificat „Formator” recunoscut M.E.N.;